Így intézhetünk ügyeket Mohácson, a polgármesteri hivatalban a veszélyhelyzet idején

2020. április 15. szerda 12:45

Így intézhetünk ügyeket Mohácson, a polgármesteri hivatalban a veszélyhelyzet idején

Az önkormányzat tájékoztatója a Mohácsi Polgármesteri Hivatalban a veszélyhelyzet idejére vonatkozó ügyintézési lehetőségekről:

 

 

 

Anyakönyvi ügyek:  egyetlen ügytípus kezdeményezhető elektronikusan, az anyakönyvi kivonat igénylése, de az is csak olyan ügyfél részére, aki rendelkezik ügyfélkapu elérhetőséggel.

Apai elismerő nyilatkozat, névváltoztatás, házassági szándék bejelentése kizárólag személyesen kezdeményezhető.

Segítség, információ: [email protected], [email protected]

Hagyatéki ügyintézés: Nincs lehetőség elektronikus ügyintézésre.

Segítség, információ: [email protected]

Iktatás:

Segítség, információ: [email protected]

Tourinform Iroda: Minden beérkező levelet ezen keresztül megválaszolnak. [email protected]

Egyéb, titkársági ügyek: Önkormányzati ingatlanokkal kapcsolatos ügyintézés: [email protected]

NÉPJÓLÉTI OSZTÁLY

Az ügyfelek - telefonos vagy elektronikus megkeresést követően - postai úton , vagy időpont egyeztetés után a Hivatal főbejáratánál személyes átadással juthatnak a részükre összeállított nyomtatványokhoz, melyben feltüntetik a szükséges csatolandó igazolásokat.

Szociális ügyekkel kapcsolatban a Mohács Kistérségi Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat is segítséget nyújt a kérelmek átadásában és átvételében egyaránt.

Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás - Kajos Beatrix, Éberling Péter

Tel.: 505-537, e-mail: [email protected], [email protected]

Rendszeres, és rendkívüli települési támogatás (lakhatáshoz kapcsolódó támogatás, átmenti segély)- Herczog Nikoletta, Stang Mónika Tel.: 505-589, e-mail: [email protected]

Önkormányzati bérlakásügyek - Nagyné Miskey Valéria, Jégváriné Pohl Margit Tel.: 505-558, e-mail: [email protected], [email protected]

Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés: Handler Zoltánné, Zsuzsics Lászlóné Tel.: 505-570, e-mail: [email protected], [email protected]

Tartós beteg ápolásával kapcsolatos települési támogatás: Micheliszné Pataki Marianna Tel.: 505-570, e-mail: [email protected]

Köztemetés, Egyszeri bentlakásos szociális otthoni belépési díj visszatérítése: Kiss Ágnes Tel.: 505-552, e-mail: [email protected]

VÁROSFEJLESZTÉSI OSZTÁLY

Kifüggesztés, hirdetmény, lakóparki ingatlanértékesítés: Katona Sándorné 69/505-561; [email protected]

Lakossági járda, beton, zúzalék, kút fennmaradási engedélyeztetés, hatósági bizonyítvány, igazolások, közútkezelői ügyintézés: Zólyomi Zoltán 69/505-564; [email protected]

Lakcím képzés, NAV adatszolgáltatás, statisztika, hatósági bizonyítványok, igazolások, szakhatósági állásfoglalás: Till János 69/505-565 [email protected]

Kereskedelmi tevékenység, ipari tevékenység, szálláshely engedélyezés, vendégkönyv - vásárlók könyve, adatszolgáltatás, zajvédelem: Erdélyi Endre 69/505-569
[email protected]

Közvilágítás: Katona Sándor 69/505-563, [email protected]

Közterületfoglalás, behajtási engedély, szigeti horgásztanyák bérlete, sportcélú kikötők engedélyezése: Simics Gábor 69/505-517; [email protected]

Vadkár, közterületi fakivágási engedélyek, méhészek: Kövesdi Katalin 69/505-562; [email protected]

Helyi örökségvédelem, településképi véleményezés: Bagó Béla, 69/505-560; [email protected]

PÉNZÜGYI OSZTÁLY ADÓCSOPORT

Minden adóügy intézhető elektronikusan az E-önkormányzati portálon ügyfélkapus bejelentkezéssel: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

A portálon bejelentkezés és az önkormányzat kiválasztása után benyújtható nyomtatványok:

-Adategyeztetés önkormányzati adóügyben
-Adó- és értékbizonyítvány kiállítási kérelem
- Automatikus részletfizetési kérelem
- Bejelentkezés, változás-bejelentés
- Bevallás előrehozott helyi adóról
- Kérelem adófelfüggesztésre
- Kérelem adóigazolás, adóhatósági bizonyítvány kiadására
-Meghatalmazás önkormányzati adóügyekben
- Megkeresés köztartozás behajtására
- Méltányossági kérelem
- Nyilatkozat az adómentesség igénybevételéről
- Túlfizetés átvezetési és visszatérítési kérelem
- Adatbejelentés a reklámhordozó utáni építményadóról
- Adatbejelentés az épület, épületrész utáni építményadóról
-Adatbejelentés a gépjárműadóról
- Kombinált áruszállítás bejelentése
- Kérelem közlekedőképesség minősítése iránt

- Helyi iparűzési adó bevallás, ideiglenes jellegű iparűzési tevékenység
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2013 évre
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2014 évre
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2015. évre
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2016. évre
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2017. évre
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2018. évre
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2019. évre
- Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2020. évre
- Helyi iparűzési adóelőleg-kiegészítés bevallás
- Iparűzési adó előleg módosítási kérelem
- Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2019.01.01-től)
- Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2020.01.01-től)
- Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
- Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás
- Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról
- Talajterhelési díj bevallás
- Adatbejelentés a telekadóról
- Bejelentés az ebösszeíráskor közölt adatok változásáról
- Ebösszeíró adatlap

Fontos, hogy az adóazonosító megadása után a saját, vagy vállalkozásoknál a képviselt adózó adóegyenlege lekérdezhető, és az adó fizetése bankkártyával elvégezhető.

Ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfeleinknek lenti elérhetőségeinken van lehetőségük adatbejelentési űrlapot. ill. bármilyen nyomtatványt igényelni, amelyet postai úton juttathatnak vissza az adóhatósághoz.

Információ: 69/505-575; [email protected]

EQM