Havilapból van a legtöbb, napilapra költünk leginkább
2016. október 04. kedd 17:24
Összbevételben a napilapok, darabszámban pedig a havilapok jelentik a lappiac csúcsát a hatezernél több címet kínáló hazai piacon - derül ki a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) által az MTI-hez kedden eljuttatott elemzésből.
A Whitereport elemzőcég legfrissebb adatai szerint tavaly a megjelenő 31 napilap összesített terjesztési, reklám- és egyéb bevételei elérték a 61 milliárd forintot, amivel a lapkiadói bevételeknek több mint a felét adták.
Az elmúlt évben 262 hetilap jelent meg, ezek között jelentős számban akadnak helyi orgánumok, így hirdetési vagy önkormányzati lapok, valamint tematikus magazinok, például kertészeti, rejtvény-, egyházi, program- vagy közéleti és politikai magazinok. A kéthetente megjelenő kiadványok számát 176-ra, a haviakét 1358-ra tette a kutatás, amely szerint kéthavi rendszerességgel 542, negyedévente 1129, félévente 363 kiadvány jelenik meg, más ütemezéssel pedig 2792.
A lappiac sokszínűsége révén kiválóan alkalmas a hirdetők számára célcsoportjaik közvetlen elérésére, akár földrajzi, akár tematikus célzással kívánnak élni - írták.
MTI
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Viharos széllel, csapadékkal érkezik...
- Ismét kukák lángoltak a pécsi éjszakában
- A régészeti feltárás mellett az új...
- Oszlopnak ütközött, meghalt egy autós...
- Szalai Ádám nem lesz ott a Puskásban...
- Kórustalálkozó a Duna Irodaházban -...
- Lángokba borult egy hétvégi ház Pécsett
- Továbbra is törvénysértően működik a...
- Az aszály ellenére is lesz elég...
- Csaknem háromezer gyermek küldte be...